duminică, 28 martie 2021

CAFEA DALGONA | NESS cu COLA | NESS CU APA | RETETE NESS | Play pe Qoob

Descriere si Ingredinte: In episodul de azi, DALGONA COFFEE HOW I MADE IT, celebra cafea de pe TIK TOK devenita virala. Se face simplu din trei ingrediente, si evident Ness-ul cu gust din copilarie, cafeau care imi trezeste amintiri din vacantele de demult! In ce priveste Dalgona, e chiar potrivita pentru a te delecta intr-o dimineata speciala. Cosul de cumparaturi 2 persoane: Pentru DALGONA COFFEE (celebra cafea de pe tik tok) - 4 pliculete de Ness, sau o cutie :); - 250 ml lapte; - zahar dupa gust; Se poate prepara si calda cu lapte cald Pentru nessul din anii 80: Nu cred ca mai are nevoie de prezentare, cei care vad acest video stiu si au trecut de 50 de ani stiu despre ce vorbesc. Sa aveti pofta si clipe minunate lao cafea pe gustul tau!

Ce-ar fi ca de aceste sarbatori sa va rasfatati cu cea mai creamoasa cafea din lume? Incercati si voi cafeaua Dalgona cu o spuma delicioasa si consistenta si cu un gust minunat! Este trendul primaverii si va face furori si in familia voastra.

INGREDIENTE
 

  • 6 linguri cafea instant
  • 6 linguri apa fierbinte
  • 6 linguri zahar
  • 500 ml lapte fierbinte

MOD DE PREPARARE
 

  • Instructiunile si modul de preparare pentru reteta de cafea Dalgona il gasiti in clipul de mai jos! Urmariti-l cu atentie pentru a reusi o reteta perfecta!

NUTRITIE

Calorii: 230kcalGlucide: 40gProteine: 6gGrasimi: 5gGrasimi saturate: 3gColesterol: 17mgSodiu: 77mgPotasiu: 574mgZahar: 32gVitamina A: 270IUCalciu: 202mgFier: 1mg

  1. Cafea Dalgona, cea mai cremoasa si mai fina cafea pe care am baut-o. Se face pe baza de cafea instant, zahar si apa fierbinte care se mixeaza pana devine o spuma densa si cremoasa. Reteta a fost facuta celebra de catre Jung Il-woo, un actor sud-coreean care a incercat-o intr-un restaurant din China. Gustul i-a adus aminte de dalgona, un fel de caramea facuta din caramel in care se pune bicarbonat de sodiu. Acesta ii confera o textura aerata, de fagure de miere. La baza, reteta este de origine Indiana, singura diferenta fiind ca in aceasta varianta, laptele fierbinte se toarna peste crema de cafea. Dupa ce Jung Il-woo a prezentat-o intr-o emisiune, reteta a devenit virala pe Youtube si pe TikTok.

Pentru ca mi-a placut aceasta cafea Dalgona, am vrut sa va arat si varianta mea a acestei retete. Imi place cafeaua si deserturile cu cafea, cum este tiramisu, de exemplu. Cel mai important ingredient este cafeaua. Aveti nevoie de cafea instant sau de ness, asa cum il cunoasteti mai bine. E acea cafea peste care doar turnam apa sau lapte si cafeaua este gata. Cumparati o cafea instant de buna calitate, una cu gust intens, chiar un espresso instant. Cu cat cafeaua folosita este mai buna, cu atat rezultatul este mai gustos. Este buna si cafeaua instant granule, dar se pastreaza aceleasi sfaturi, sa fie de foarte buna calitate.

Cum pregatim crema de cafea pentru aceasta reteta faimoasa?

Dupa cum v-am spus, sa faci cafea Dalgona e o joaca de copii. Aveti nevoie de doar de trei ingredient pe care trebuie sa le mixati bine pana obtineti o crema spumoasa si ferma. Eu am folosit un mixer electric, insa e ok si un tel. Totusi, folosind telul va dura mai mult pana obtineti consistenta potrivita. Cu mixerul obtineti spuma de cafea in aproximativ un minut, maxim doua. Daca aveti un mxer puternic, dureaza foarte putin totul. Cand spuma e suficient de densa cat sa nu curga cand rasturnam castronul cu susul in jos, atunci este gata. Pentru ca e atat de buna, am optat sa fac 3 variante ale acestei cafele. Am vrut sa impac cat mai multe gusturi.

Prima varianta de cafea Dalgona este cea clasica, cu lapte fierbinte. Puteti s-o faceti si in varianta rece, cu lapte rece si cuburi de gheata. A doua varianta a fost cea de post sau vegana pentru care am folosit lapte de migdale. Puteti folosi orice alt lapte vegetal, insa mie imi place cel de migdale si il am mereu in casa. Cea de-a treia varianta a fost cea mocha in care am adaugat putina cacao. Am amestecat crema de cafea cu cacaoa pana s-a omogenizat totul foarte bine. Pentru o varianta fara zahar, reteta merge la fel de bine cu orice indulcitor granulat. Daca v-a placut aceasta cafea, puteti incerc si reteta mea de frappe cu vanilie. E la fel de simplu de realizat si foarte gustos.




Cafea Dalgona, cea mai cremoasa cafea
https://jamilacuisine.ro/cafea-dalgon... Tiramisu Dalgona fara ou si fara cofeina https://jamilacuisine.ro/tiramisu-dal... Retete de tiramisu: Tiramisu clasic https://jamilacuisine.ro/tiramisu-ret... Briose tiramisu https://jamilacuisine.ro/briose-tiram... Tiramisu cu capsuni https://jamilacuisine.ro/tiramisu-cu-... Tort tiramisu cu ciocolata https://jamilacuisine.ro/tort-tiramis... Pentru mai multe retete video urmareste-ne pe: Blog: https://jamilacuisine.ro/ YouTube: https://youtube.com/JamilaCuisine/ Facebook: https://facebook.com/JamilaCuisine/ Instagram: https://instagram.com/jamilacuisine/





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More