miercuri, 14 aprilie 2021

Este Germania mai dezvoltată decât Regatul Unit?

 Fotografie de profil pentru Tom Kinniburgh

Tom Kinniburgh

·

Actualizat la 6 ianuarie 2020

Director @ Mobile Free to Play la Free To Play ( 2017 - prezent )

Este Germania mai dezvoltată decât Regatul Unit?

Am locuit la Berlin timp de 3,5 ani, m-am născut în Manchester, Marea Britanie, unde am trăit timp de 20 de ani și acum locuiesc și lucrez în Londra timp de 3,5 ani.


Dezvoltat are multe semnificații, dar citind celelalte răspunsuri am ales câteva și am evaluat experiența mea în fiecare. Voi pune câștigătorul în fiecare caz în aldine.


Infrastructură


Germania are un sistem de infrastructură mai dezvoltat, cum ar fi calea ferată, tramvaie și autobuze. Funcționează aproape în toate orașele mici, mijlocii și mari, aceste sisteme funcționează bine împreună și sunt la timp / funcționează toată noaptea. Numai Londra rivalizează cu Germania în această privință, tubul londonez fiind la egalitate cu Berlinul în ceea ce privește costurile, interconectivitatea și ușurința de utilizare. Orașele mici au adesea o singură gară în Anglia, dar trenurile și legăturile nu vor fi la fel de bune ca Londra sau întreaga Germanie.


Dezvoltare sociala


Egal în opinia mea. Când eram în ambele țări și am crescut, am simțit că am șanse egale să mă angajez cu alți oameni, să învăț, să întâlnesc alți oameni, să mă simt în siguranță, să fiu la un nivel și să fiu încurajator.


Siguranță


Germania s-a simțit mai în siguranță, deoarece creșterea în Manchester ar putea fi destul de dură. Manchester are o sărăcie destul de proastă și acest lucru a dus la criminalitate. Cu toate acestea, nu sunt de acord cu oamenii care spun că Londra se simte nesigură. M-am simțit întotdeauna foarte în siguranță, chiar și prietena mea face naveta de 40 de minute în fiecare seară singură și în transportul public, fără probleme. Nu mă simt niciodată nesigur în nici una dintre țări. American, pe de altă parte ...


Cheltuieli


La fel . Chiar și la Londra cred că poți face multe lucruri cu foarte puțin. Consider că transportul în Londra pentru distanțele pe care le faceți este ieftin, dar băutul este mult mai scump în Marea Britanie. Locurile bune pentru a mânca afară au o valoare mai bună și adesea mai bună (cu un voucher de reducere) în Londra, reducerea nu a fost un lucru important în Germania. Germania câștigă pentru majoritatea necesităților de bază, dar am găsit că chiria la Berlin în comparație cu Londra este foarte echivalentă, singura diferență este spațiul pe care l-ați obține. Londra ar fi cu aproximativ 50% mai mică pentru un preț similar, dar nu există la fel de multe apartamente mari în comparație cu Berlinul.


Sănătate


Egal. a fost foarte asemănător în ambele țări. În Marea Britanie, asistența medicală este 100% gratuită, nu plătiți direct, este scos în salariu și nu se echilibrează cu plata dvs. În Germania este proporțional cu salariul și crește pe măsură ce câștigați mai mult. Aveți, de asemenea, niște costuri mici, cum ar fi 10 euro pentru a vizita un doctor, dar după aceea este gratuit. Cu toate acestea, cabinetele medicilor germani sunt mai puțin ocupate, deoarece NHS este supraîncărcat. Morala poveștii de aici ar fi ca NHS să perceapă o taxă mai mare / proporțională, deoarece oamenii câștigă mai mult, astfel încât să poată investi și să reducă timpul global de așteptare. Calitatea tratamentului a fost aproape exact aceeași, am avut un doctor bun în ambele locuri.


Cultură


Marea Britanie . Aș putea fi părtinitor pe măsură ce am crescut aici, dar mai ales Londra are o cantitate uriașă care se întâmplă atât de puțin comparabilă cu aproape orice alt oraș de pe planetă. Dacă nu îl găsești la Londra, nu există. Berlinul are o cultură imensă, dar am constatat că se repetă. Totul este atât de Berlin ya ?! În timp ce Regatul Mi se pare mai eclectic cu puncte de vedere mai ciudate sau mai diferite. Din nou, aceasta este doar părerea mea și depinde foarte mult de ceea ce căutați.


Mi-am iubit tot timpul în toate locurile în care am trăit vreodată și într-adevăr nu cred că există un răspuns corect la întrebare. Știi ce îți place și cu ce ești obișnuit. Atât Germania, cât și Marea Britanie sunt locuri uimitoare pentru a locui și a lucra și veți obține exact ceea ce ați pus! Încercați-le pe amândouă!


174,3K vizualizăriVizualizați 219 voturi pozitiveVizualizați acțiunile

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More