luni, 22 noiembrie 2021

Finanzamt

 Români pentru românii din Germania

Ștefan Luca 1 oră 
Bună seara! Am primit o scrisoare de la Finanzamt în care mi se solicită să le trimit Steuererklärung pentru anul 2020, până la data de 7 Decembrie. Menționez că sunt clasa 1 de impozitare, nu am mai primit astfel de scrisori în trecut și nu am făcut Steuererklärung nici pe 2019. Bănuiesc că îmi cer doar pentru 2020, deoarece aproximativ 9 luni din anul trecut am fost în șomaj, după ce am rămas fără muncă în primăvară când a apărut Corona.
Vreau să vă întreb dacă sunt obligat să le trimit Steuererklärung pentru 2020 până la data respectiva, dacă pot exista amenzi în cazul în care nu fac asta și dacă ulterior mai pot face Steuererklärung pentru anul 2019?
Vă mulțumesc!



Dacă ai plătit taxe îți poți recupera banii făcând si alte activități sau cel puțin o dată pe an o excursie cu mașina acasă în România, îți vor plăti benzina și se poate face foarte ușor de acasă utilizând un program în limba germană. Ultima oară am recuperat peste 1000 de euro pentru cineva care a lucrat numai șase luni.Pentru detalii în privat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More