vineri, 12 noiembrie 2021

COPENHAGA, CAPITALĂ DIN EUROPA ÎN CARE M-AȘ MUTĂ MÂINE!


Mai sunt români care au o firmă de vulcanizare și au o gamă mare de cauciucuri pentru multe mașini si sunt undeva pe la marginea orașului Copenhaga. Am fost foarte mulțumit de ei. Pe Mica Sirenă am filmat o și eu.  Păcat ca eram in  mare grabă să ajung în Norvegia la muncă, aș fi stat o lună acolo. Mai găsești români dormind prin parcuri pe lângă Universități.

ISC
Sincer am lucrat lângă Copenhaga in Koge și am fost in majoritatea zonelor din Danemarca. Nu m a dat pe spate îmi plac femeile din Suedia la fizionomie drăguțe Parca ii mai fain in Suedia... Nr 1 pt mine ii Italia -Milano ,Elvetia și va rămâne...restul nu mă simt bine și în siguranță..


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More