luni, 22 noiembrie 2021

Brides (2004)| Full Length Period Drama Movie | Damian Lewis| English S...


Brides (2004)| Full Length Period Drama Movie | Damian Lewis| English Subtitles






Versuri: Stamatis Spanoudakis Muzica: Stamatis Spanoudakis Prima reprezentație: Irontina Nu am înțeles niciodată ce ascunzi în sufletul tău, ce durere ai cu tine și nu vrei eu cu tine. Auzi voci care vorbesc cu tine și te mint oh, uită-te puțin lângă tine, doi ochi spun adevărul. Bucuria a fost furată, ți-au furat săruturile, mi-a fost furată inima înșelătoare ca să pot veni și eu la tine. Ochii mei au plâns așa că te las în pace. Nu m-am îndrăgostit niciodată fără durere. Bucuria a fost furată, ți-au furat săruturile, mi-a fost furată inima înșelătoare ca să pot veni și eu la tine.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More