miercuri, 24 noiembrie 2021

Die Schönheit des Winters in magischer Musik - Schönes warmes Weihnachtslied!


Frumusețea iernii în muzică magică - Frumoasă melodie caldă de Crăciun! 💿 Informații despre piesă: ▶ Muzica aparține compozitorului Sergey Grischuk (Muzică de Sergey Grischuk) ▶ Canal de Youtube @ Sergey Grischuk, Muzică pentru suflet: https://www.youtube.com/channel/UCixN... Abonați-vă la Sound Dream: Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC3_8... Ascultă muzică mai relaxantă: https://www.youtube.com/playlist?list... 📜 „Nu căuta luxul, doar te înșală.” Vă mulțumesc mult pentru ascultare și răspuns. Sprijinul tău incredibil de cald m-a inspirat și m-a făcut să depun și mai mult efort în videoclipurile mele. Dacă vă plac videoclipurile mele, mă voi bucura dacă vă abonați și vă alăturați comunității noastre. Mai bine, vizitați canalul sau site-ul web al compozitorului pentru vizionare și asistență. O zi sau o seară plăcută! „© Copyright: Creație muzicală - Compozitorul Sergei Grischuk. Imagini licențiate: Elements Envato 📧 Contactați-ne: qujuno1@gmail.com ► Tot conținutul despre produsele muzicale poate fi trimis pe gmail. Etichetă: Frumusețe de iarnă, magic muzică, melodie, Crăciun cald, minunat ☀️Hashtag-uri relevante: #Sounddream #sergeygrischuk

Genuri de melodii frumoase pentru suflet: clasice moderne / Moderne, melodii frumoase pentru suflet, pian, muzică pentru suflet. O combinație minunată de muzică fără cuvinte. Colecție de muzică frumoasă pentru pian... te voi iubi. Poate sa? Îmi voi aminti de râsul tău sonor. În mod discret, colectați-vă cu atenție imaginea în fragmente. Îmi voi aminti privirea în stele, Mirosul trupului în pădurea de conifere. Și când m-am tăiat brusc de ceva, îmi amintesc că nu ești acolo. Dar după ce am alungat aceste gânduri triste, îmi voi aminti mâinile tale. Sunt nenumărate săruturi ale mele. Emoționat confuz, nu nebun. Îmi voi aminti de alunițele de mare, atât de împrăștiate încât să mă pierd. Îmi voi aminti cum am fost supus Fără dorința de a mă elibera. Îmi voi aduce aminte de pasul tău copilăresc, Din care este râsul veșnic. Nu am văzut nimic mai grațios De la prima noastră respirație. Împreună am aprins toate flăcările, Lumea întreagă este vara noastră personală. Păcat că nu este o amintire. Păcat că eu însumi am venit cu toate astea. Autor © Artyom Kafyan Exprimat de proprietarul canalului Sergey K. Vă recomand să vizionați și să ascultați alte videoclipuri ale canalului care v-ar putea plăcea ... Muzică divină de saxofon pentru suflet! Atingerea celor mai intime colțuri ale sufletului! Până la lacrimi... muzică frumoasă de pia

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More