duminică, 25 octombrie 2020

REZUMAT: Astra-Poli Iaşi 4-0. Prima victorie pentru giurgiuveni


SEPSI - DINAMO 2-0. Cosmin Contra, discurs uluitor: „Îmi e rușine să port sigla asta. Am fost o rușine de echipă! Prefer să joc cu tineri”

Articol de GSP - Publicat sambata, 24 octombrie 2020 23:59 / Actualizat duminica, 25 octombrie 2020 00:21

Cosmin Contra, 44 de ani, tehnicianul lui Dinamo, antepenultima în Liga 1, a comentat eșecul suferit de „câini” în deplasarea cu Sepsi, scor 0-2. E al patrulea consecutiv al lui Dinamo, iar scaunul lui „Guriță” se clatină. 

La finalul meciului, Contra a avut un discurs nemilos. Și-a criticat în termeni duri propriii jucători, pe care îi acuză de „lipsă de personalitate”, făcând referire în special la jucătorii străini veniți în această toamnă. Tehnicianul „câinilor” a ținut să le ceară scuze suporterilor, ba chiar a declarat că „îi e rușine să poarte sigla lui Dinamo”. Toate declarațiile lui Contra sunt mai jos.

„Vreau să le cer scuze tuturor suporterilor dinamoviști! Îmi e rușine să port sigla asta! E inexplicabil ce s-a întâmplat, mai ales că venim după o săptămână în care am analizat foarte bine ceea ce greșisem. Victoria lui Sepsi e meritată, felicitări! Sunt fără cuvinte, n-am ce să iau pozitiv. Am fost o rușine de echipă, n-am ce să iau pozitiv. Nu pot să-mi explic evoluția noastră din această seară.  

Adaptarea jucătorilor n-ar trebuie să fie o problemă. Noi am lucrat bine toate aspectele. Arătăm mult mai rău înainte de această pauză decât mă așteptam. Cer scuze tuturor pentru imaginea arătată. Sepsi ne-a dominat din toate punctele de vedere. La nivel de intensitate, la nivel de joc. N-am avut personalitate, ne-a fost frică. Sunt jucători cu o experiență atât de mare și nu reușesc să facă o preluare. 

Pentru mine e un mare semnal de alarmă și vom vedea ce se va întâmpla la următorul meci. Prefer să joc cu tineri, decât să bag jucători cu experiență care să n-aibă personalitatea să joace fotbal! Avem jucători care vin din campionate puternice, dar să clacheze în acest fel? Nu-mi găsesc cuvintele!

Nu joacă salariile, din păcate! Dacă ar juca salariile, poate am fi în primele 3 echipe din România. Ei trebuie să intre pe teren și să arate poate cum am arătat cu FCSB”, a spus Contra, la Look Plus.

LIGA I
ETAPA 9, 30 OCTOMBRIE 2020
Dinamo
20:00
Astra Giurgiu

Cosmin Contra: „Mă așteaptă zile grele”

Nu s-au liniștit apele [din punct de vedere financiar]. Lucrurile sunt foarte neliniștite. Pentru mine urmează zile grele. Sunt la dispoziția conducerii pentru orice vor decide să facă. Nu-mi rămâne decât să încerc să găsesc soluții, de-asta sunt antrenor. Voi încerca să schimb fața echipei 
- Cosmin Contra


La meciul cu Reggiana, l-au lăsat pe Cătălin Hîldan să se odihnească, l-au băgat prin minutul 60-70. Era deja 5 sau 6 la 0 pentru noi. A intrat și, după vreo cinci minute, a dat gol. Reacția lui a fost de parcă îi dăduse gol Barcelonei în minutul 94, în finala Champions League! Noi eram relaxați, ne distram, el ziceai că a câștigat Champions League. Pe noi ne-a pufnit râsul. Acum, judecând lucrurile la rece, cu altă viziune, așa trebuie făcut, nu ce făceam noi!

Mai erau vreo 20 de minute. A intrat, a dat gol și am mai înscris și noi vreo trei după acel moment. De ce? El a dat gol, a avut reacția pe care a avut-o și am început să jucăm și noi de parcă era 0-0. Ăsta era el! Era un adevărat lider! Nu suporta gândul să facem un egal. Exista doar victoria pentru el”, a rememorat Popistașu, la GSP Live. 

„Hîldan era un dansator extraordinar”

Pe parcursul emisiunii, Eugen Popistașu și-a adus aminte și de momentele aparte petrecute în vestiar alături de fostul căpitan al „câinilor”: „Cătălin Hîldan era un dansator extraordinar. Ce show-uri făcea în cantonamente, în turnee, ne ridica în picioare! Era foarte talentat”.

Eugen Popistașu a făcut parte dintr-o generație de excepție a lui Dinamo, antrenată de Ionuț Chirilă, alături de nume importante precum Florentin Petre, Cătălin Hîldan, Cezar Dinu, Mihai Tararache, Marius Coporan sau Ion Voicu, însă nu a reușit să se impună la prima echipă din „Ștefan cel Mare”. 

Cătălin Hîldan, dispariție prematură în urmă cu 20 de ani

În minutul 74 al meciului amical dintre SN Olteniţa și Dinamo din anul 2000, Hîldan, care avea 24 de ani, a suferit un accident vascular cerebral, decesul fiind constatat de medicii de la spitalul din Olteniţa. De atunci, Dinamo a decis retragerea tricoului cu numărul 11, iar fanii din Peluza Cătălin Hîldan cântă la fiecare meci în memoria „Unicului Căpitan”. 

Născut pe 3 februarie 1976, Hîldan a debutat la Dinamo în 1994 și a bifat 138 de meciuri pentru echipa alb-roșie. Acesta a avut și 8 convocări pe echipa națională, pentru care a marcat un gol.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More