duminică, 25 octombrie 2020

Autoverwertung

 

Hans Jürgen Grams Autoverwertung

Auto demolator în Rambin, Mecklenburg-Pomerania Inferioară

Adresa : Dorfstraße 30, 18573 Rambin
Recenzii Google
Hans Peter
acum 10 luni
Super Service. Liebe grüße Autoverwertung birgel

(Tradus de Google) ...
Martin S.
3 ani în urmă
Einfach nur Top, ich brauchte letztes Jahr ganz dringend eine Scheinwerfer für vorne, weil ich im Urlaub wollte, die netten Inhaber hatten den passenden Scheinwerfer auf Lager. Der Chef hat mir den sogar noch eingebaut, trotz Terminstress hat er sich die Arbeit gemacht und mir den Scheinwerfer eingebaut. Und das für einem unschlagbaren Preis. Ich habe selten so eine freundliche und hilfsbereite Werkstatt erlebt.

(Tradus de Google)
Doar sus, aveam nevoie de un far pentru față anul trecut, pentru că voiam să plec în vacanță, drăguții proprietari aveau farurile potrivite în stoc. Șeful a instalat-o chiar pentru mine, în ciuda greutății, a făcut treaba și mi-a construit farul. Și asta la un preț imbatabil. Rareori am experimentat un atelier atât de prietenos și util.
Daniel Windiks
acum un an
Immer sehr freundlich

(Traducere de Google)
Întotdeauna foarte prietenos

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More