miercuri, 14 octombrie 2020

Cătălin imi dai și mie cheile de la mare, îi fac o cinste tatălui tău îmi iau partea din banii tatălui mă distrez și mă întorc la Tulcea

 Cătălin imi dai și mie cheilele de la mare îi fac o cinste tatălui tău, îmi iau partea mea, mă distrez și mă întorc la Tulcea suna poezia fiecăruia care vroia cheia apartamentului tatălui meu.





Primul care a avut cheia și am dat-o am dat-o cu greu a fost Dogaru Victor un bun prieten de la Facultatea de nave din Galați.

La venirea mea în Tulcea am stat în chirie o lună la el. După o lună am găsit o garsonieră goală și a trebuit  să o mobilez din banii lui Manolache patronul lui Romconsult, deși promisese că la venirea mea voi avea un apartament cu două camere și tot voi fi ajutat un an să îmi iau carnetul de șofer categoria B pasul mașină + plus o mașină cea mai mai bună mașină a a vremurilor din 2003+cea mai adevărată fată din Tulcea. nimic din cele enunțate de mai sus nu Sau întâmplat și Finanțarea moșului cu timbre mai mult de 10 ani nu putea ține.

 lista era cam așa Dumitru Ivanov va murit primul iar Manolache patronul firmei Romconsult iar al doilea pentru că au promis ceva și nu se vor ține de cuvânt, mai bine îi Prezint o târfă decât pe cineva din familia noastră. Dumitru Ivanov si Manolache au venit de multe ori la Constanța pentru a obține o finanțare în viitor și de multe ori au fost refuzați pentru că răspundeau negativ la sentimentele mele de la 17 ani

Cătălin, du gibst mir die Schlüssel zum Meer, ich ehre deinen Vater, ich nehme meine Seite, ich habe Spaß und ich kehre nach Tulcea zurück, die Poesie aller, die den Schlüssel für die Wohnung meines Vaters wollten, klingt.

Der erste, der den Schlüssel hatte und den ich ihm nur schwer gab, war Dogaru Victor, ein guter Freund von der Fakultät für Schiffe in Galați.

Als ich nach Tulcea kam, mietete ich es für einen Monat. Einen Monat später fand ich ein leeres Studio und musste es mit Manolaches Geld, dem Besitzer von Romconsult, ausstatten, obwohl er versprochen hatte, dass ich bei meiner Ankunft eine Zweizimmerwohnung haben würde und mir noch ein Jahr lang geholfen würde, meinen Führerschein der Kategorie B zu bekommen. Schrittauto + plus ein Auto das beste Auto der Zeit von 2003 + das wahrste Mädchen in Tulcea. Keines der oben genannten Ereignisse ist nicht eingetreten, und die Finanzierung des alten Mannes mit Briefmarken für mehr als 10 Jahre konnte nicht halten.

 Die Liste war wie folgt: Dumitru Ivanov starb zuerst und Manolache, der Besitzer der Romconsult Company, und der zweite, weil sie etwas versprochen hatten und ihr Wort nicht halten wollten. Ich präsentiere ihm besser eine Schlampe als jemanden in unserer Familie. Dumitru Ivanov und Manolache kamen oft nach Constanța, um in Zukunft Finanzmittel zu erhalten, und wurden oft abgelehnt, weil sie im Alter von 17 Jahren negativ auf meine Gefühle reagierten.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More