sâmbătă, 18 decembrie 2021

Cum a depistat Ion Marin cancerul: „Lumea să știe, fiindcă nicio analiză nu arăta nimic în neregulă”

  În 2017 am fost depistat cu cancer la colon, iar din momentul depistării și până la operație a durat totul șase zile. Am plecat la Regensburg, în Germania, la o clinică condusă de un român. Am avut șansă.

Cum a depistat Ion Marin cancerul de colon

- Cum l-ai depistat?
- Am avut câteva zile la rând scaun cu sânge mult. M-am dus la control și am făcut toate ecografiile, RMN-urile și analizele de sânge posibile. N-a ieșit nimic. Și un prieten de-ai mei care era asistent la Floreasca mi-a zis să fac o colonoscopie. M-am dus, am făcut-o și mi-au depistat cancerul.

- Fără alte probleme?
- Nu mi-a fost rău, nu am căzut, nu vomitam și analizele nu au arătat absolut nimic. Fraților, după o anumită vârstă colonoscopia e sfântă! Azi l-am depistat și după șase zile eram operat. Am plecat cu un doctor român care vorbea germana și a stat cu mine acolo.

on Marin: „După chimioterapie eram zob”

- Totul pe repede înainte.
- Am virat banii și au început să se ocupe de mine, a doua zi eram pe masa de operație. Am depășit 60.000 de euro cu totul. Am avut șansă că a fost depistat la timp, că m-au primit repede și am avut bani! Am avut parte și de doctori buni. Unii te salvează, alții te omoară.

- În ce a constat operația?
- Mi-au scos 40 de centimetri de colon!

- Nu ți-a fost teamă de operație?
- N-am avut timp să-mi mai fie frică. A căzut cerul pe mine când mi-a zis doctorița verdictul. „Nu se poate, doamna doctor! Eu ieri am alergat, am jucat fotbal”. „Găsește cât mai repede soluția!”. Când a venit și m-a lovit nici n-am știut pe ce lume sunt. Am făcut exact tot ce mi-au zis ei.

- Mai mergi la control?
- Acum nu. Mă duceam din șase în șase luni și am făcut și chimioterapie 12 ședințe, din două în două săptămâni. După, m-am dus din an în an, apoi la doi ani. Și mi-au spus că nu mai trebuie să vin că sunt în regulă. Obligatoriu eu trebuie să fac trei CT-uri în fiecare an plus colonoscopie. CT pulmonar, abdominal și pelvis.

- Deci doar controalele fără alte restricții.
- Acum nu urmez nimic, doar controalele pe care le am de făcut din an în an. Am liber să fac orice, dar cu echilibru.


în format podcast pe principalele platforme de distribuție a podcasturilor: Apple Podcast și Spotify.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More