duminică, 22 noiembrie 2020

Contul meu a fost blocat ....Revolut


În niciun moment nu am insinuat că sunteți de vină pentru situația în care vă aflați. Încercam doar să împărtășesc informații utile despre membrii echipei de la Revolut care nu sunt activi aici așa cum ați fi crezut că sunt, de exemplu.


La mine se întâmplă aceleași lucruri. M-au blocat pentru că am primit un transfer pentru a-mi plăti taxa de școlarizare în septembrie 2019. Prietenul tatălui meu mi-a trimis bani și acum îmi cer factura și detaliile de angajare ale tatălui meu și acordul de împrumut între tatăl meu și prietenul său. Sunt prea multe informații și nu vor da asta unei companii precum revolut atunci când nici măcar nu știu cine sunt. Acum mi-au blocat fratele și mama, ultima dată când mama a folosit revolut a fost acum 2 ani când a plecat în America. Cred că atunci când te blochează să investighezi blochează pe toți cei înregistrați la adresa ta. Nu te vor ajuta și trebuie doar să aștepți până termină tot ceea ce fac și nu li se permite să vorbească cu tine. Niciun interval de timp, așa că ați putea aștepta luni întregi. Nimic nu este clar. Ideea este că nu poți avea încredere în banii tăi cu ei. Trebuie să plătiți chirie și să mâncați mâncare. Dacă revolut este principala ta platformă bancară, cred că trebuie să îți reconsideri opțiunile!

Sunt în aceeași situație, am trimis toate probele. Pe Twitter răspundeau inițial, dar acum au câștigat t do it anymore. On facebook it takes ages and their chat replies are simply a joke as it takes a very long time. I know for sure that after sorting the problem I will close the revolut account and go back to the traditional banking where you have to pay more fees and taxes but at the end of the day everything is more secure. I was recommending Revolut to everyone, now I would recommend it only to enemies. If there is a collective law suit I am in it, I never thought a company can do this to their customers but maybe they simply need cashflow and thatmotivul pentru care blochează aleatoriu unele conturi, sunt foarte stresat în acest moment, deoarece am nevoie urgentă de banii mei și stresul pe care mi l-au provocat ar trebui să fie rambursat de ei.

Mi-au blocat contul astăzi cu acest mesaj. Am fost blocat când am încercat să fac plata online

Salut,

Am încredere că ești bine.

Văd că contul dvs. a fost blocat temporar. Promit că vom face tot posibilul pentru a rezolva acest lucru cât mai curând posibil. Aceasta este doar o analiză de securitate prin care trebuie pur și simplu să verificăm câteva lucruri despre contul dvs. Merită menționat faptul că nu vă putem oferi un anumit interval de timp când vom finaliza recenzia, dar fiți siguri că vom face tot posibilul pentru a finaliza acest lucru cât mai repede posibil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.

Cu respect,
echipă Revolut

Am peste 46k blocat de Revolut, au trecut 17 zile. Sunt un utilizator plătit cu un minunat card Metal minunat. Am pierdut plata creditului, am fost nevoit să plătesc chiria târziu. Obișnuiam să cred că Revolut este o soluție bună pentru sistemul bancar actual, dar în realitate, nu am avut niciodată o experiență atât de proastă în viața mea, sprijin mai rău, departamentul de reclamații este stâncos. Tot ce aud este minciună, rușine. La marginea unui proces.

Dragă Cihat,
regret să vă informez că nu mai putem să vă oferim serviciile și că contul dvs. Revolut a fost dezactivat. Îmi pare rău că acesta este cazul, dar în anumite circumstanțe, trebuie să luăm aceste decizii dificile.
De acum, nu mai dețineți fonduri în Revolut, deoarece toate fondurile rămase și transferurile primite au fost readuse la sursa din care au fost încărcate inițial în ordine cronologică (începând cu cea mai recentă). Aceste transferuri trebuie să ajungă la contul bancar expeditor în termen de 3-5 zile lucrătoare. Orice fond care ajunge în continuare în contul dvs. va fi respins automat și trimis înapoi expeditorului.
Cu respect,
echipă Revolut

Contul meu a fost blocat pe 22 mai. Am primit o plată de 1.000 de euro și a fost blocată. Am trimis un selfie, o copie a biletului meu de salariu și nimic, încă blocat. Le-am spus să-mi închidă contul și să dea banii înapoi expeditorului (o singură plată) și nimic. În opinia mea, ei blochează conturile și între timp investesc banii NOI și obțin rate de dobândă.
Chatul este o pierdere de timp, ei răspund cu mesaje deja făcute.
Acum, citind postările tale, sunt foarte îngrijorat.
Noroc

Problemă rezolvată. În cele din urmă am intrat în chatul live cu cineva care a fost foarte înțelegător și a rezolvat problema. Mi-au blocat contul deoarece am primit câteva plăți de la un prieten care a pus referința ca „Promo” - agentul live mi-a spus că nu am voie să plătesc în legătură cu o afacere. Ceea ce înțeleg, m-am uitat la deschiderea unui cont de afaceri, dar nu sunt legat, lucrător independent, așa că nu va funcționa pentru mine.

Mulțumesc agentului care m-a ajutat, au fost foarte utile și au explicat problema și cum să o evite data viitoare. Acum am o grevă în contul meu și, dacă primesc din nou banii mei pentru o promoție pentru ceva legat de afaceri, contul meu va fi blocat definitiv.

Mulțumesc,
Ben!

https://community.revolut.com/

Revolut mi-a dezactivat contul fără niciun motiv sau explicație.

Am folosit Revolut de peste 2 ani în scopuri comerciale, trimitând bani furnizorilor și primind plăți.

Refuză să-mi ofere istoricul tranzacțiilor, ceea ce face imposibilă depunerea de declarații fiscale, deoarece nu am informațiile. Sunt o COMPANIE REGISTRATĂ din Marea Britanie.

Stați departe de această companie. Dacă vă aflați în aceeași barcă ca mine, vă sugerez să contactați ombudsmanul financiar, FCA și standardele de tranzacționare

Aș fi interesat să vorbesc cu dvs., am peste 3k blocat într-un cont revolut. Salariul meu din contul meu la nivel național. Mi-am închis contul la nivel național a doua zi după ce l-am transferat. Apoi, când m-am dus să transfer în noul meu cont bancar (banca Scoției) Contul meu era în curs de examinare și am trimis documente, fișe de plată extrase de bănci pe care le numiți. Și apoi nu am auzit nimic. Acum sunt în săptămâna 8. A fost o rușine. nu le pasă.

Se presupune că este o prioritate ... da, ai auzit-o înainte. Nu vreau contul înapoi Vreau banii înapoi. Nu vreau niciodată să mă mai ocup de revolut. Am ridicat un caz cu avocatul financiar.

Dar mă gândesc să merg la presă și să duc revolut în instanță. Cred că trebuie să mergem în masă.

Cred că trebuie să ne unim. Dacă aș fi un criminal, atunci nu i-aș fi urmărit în fiecare zi pentru banii mei.


OIOIOI





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More